2012. március 6., kedd

Ajándék

   Ez lett a hímzett rózsámból - falikép. Az ajándékozottnak nagyon tetszett, a sógornőmnek még jobban. Meg is rendelt a szülinapjára egy hasonlót. Csak decemberben lesz, időm rengeteg. Erről még hiányzik az akasztó, ami bordó csavart zsinór lett, de nem vagyok vele teljesen elégedett. Majd a következő. 

 Félkész állapotban, összevarrva a színe.
A hátoldala eredeti, nagymamám által szövött pamutvászonból lett, kibéleltem és levarrtam a bordó szalag körül. Ha valaha megtanulom, akkor a következőt le fogom tűzni, ha-ha-ha. Ez csak álom, azt sem tudom hogy fogjak hozzá.



És ez lett a végeredmény, ezek a legélethűbb színek, nekem tetszik.


A minta az ANNA BURDA újságból van, Anchor fonalak, a vásznat nálunk Panamának hívják 5x/1cm. Az anyagot egy kedves ismerősömtől kaptam, lakástextil boltja van. 

Köszönöm, hogy itt voltál. Gyere máskor is. 

2 megjegyzés: