2012. április 2., hétfő

Első keretezésem

    Majd egy hónap telt el utolsó írásom óta. Szorgalmasan látogattam a blogokat, gyönyörködtem a munkáitokban, ha volt időm meg is dicsértem őket, irigyeltem a termékenységeteket és közben befejeztem az RP mintát. Igaz annak már egy hete, de nem volt bekeretezve, és mivel csak tegnap adtam át új tulajdonosának, csak ma mutatom.
    A minta nagyon tetszett nekem is, és szerencsére a megajándékozottnak is. A sógornőm kapta a szülinapjára. Ez volt életem első (és úgy néz ki nem utolsó) keretezése. Természetesen tele hibával, és mivel én mindent az utolsó utáni pillanatban csinálok, a festés nem lett olyan, mint ahogy azt terveztem. Antik hatásúra akartam festeni. Nem telt ki az időmből. Majd a következőt :-)  



Minta - Renato Parolin: Il Cardo
Anyag - bézs színű kb.36-os (ha jól számoltam)  
Fonal - Anchor 45-ös, két szállal
A kép mérete kerettel együtt 34x34cm

    Köszönöm, hogy itt voltál. Gyere máskor is.

       

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép munka! Milyen ügyes vagy, hogy magad keretezted!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól sikerült a hímzés meg a keretezés is!

    VálaszTörlés